Sunday, January 3, 2016

Cara Membuat Email

Cara Membuat Email - E-mel bermaksud mel elektronik Mel Elektronik, yang bermaksud bahawa kita boleh mengakses melalui Internet di mana dengan e-mel ini kita boleh menghantar surat yang dihantar melalui e-mel yang kita ada. Dengan adanya e-mel ini, kita juga boleh membuat akaun di pelbagai media sosial dan kini kebanyakan daripada laman web ini memerlukan anda untuk log masuk ke boleh mengakses dan di sinilah fungsi e-mel yang lain daripada untuk menghantar surat melalui e-mel.

Mewujudkan e-mel kita boleh menggunakan perkhidmatan ini dari google dipanggil gmail (gmail). Selain percuma, Cara Membuat Email gmail juga sangat mudah dan tidak lebih dari 5 minit. Dengan mewujudkan satu akaun gmail dari Google secara automatik kita boleh mendaftar e-mel untuk semua produk Google. Apakah produk Google? nantilah kita bincangkan di akhir artikel dan kini hanya dengan topik perbincangan yang membuat akaun gmail Indonesia.


Sejak kebelakangan ini Cara Membuat Email gmail dengan perkara di atas saya sendiri tidak pernah memasukkan nombor telefon dan tiada kod pengesahan permintaan daripada google. dalam perjalanan, sama seperti bagaimana untuk membuat e-mel di atas.

Selengkapnya, klik : http://www.pharesjaunes.com/2015/07/tutorial-mudah-cara-membuat-email-gmail.html

No comments:

Post a Comment