Monday, January 2, 2017

Katalog Promo Alfamart

Katalog Promo Alfamart - Tamat acara peringatan atau Harbolnas Day Shopping Negara 2016 akan diadakan. Sememangnya masa ini adalah masa yang sesuai pelaku menggunakan e-dagang untuk menyampaikan pelbagai program dan produk promo baru. Alfacart adalah salah satu pelakon, yang mendedahkan akan membentangkan promo mencapai 88% daripada peristiwa yang berlaku pada 12 hingga 14 Disember 2016.

Harbolnas 2016 tidak mempunyai banyak program yang agak menarik, tetapi selain itu sudah tentu perkhidmatan yang akan dibina. Alfacart mengakui bahawa ia telah berjaya menyampaikan Online-to-Offline (o2o) kami dengan rangkaian yang terbesar di Indonesia. Promo Alfamart Untuk perkhidmatan pickup, pelanggan boleh melakukan pada kira-kira 8000 kedai Alfamart, manakala bagi pembayaran (bayar di kedai) pelanggan boleh melakukannya dalam 12 389 kedai Alfamart.

"Dengan perkhidmatan o2o yang boleh secara meluas dinikmati, kini rakyat semakin mudah dan selesa untuk mengambil bahagian dalam meraikan 2016 Harbolnas pasti sarat dengan tawaran Promo Alfamart menarik. Rakyat kini tidak perlu risau lagi mengenai kekangan logistik yang masih sering menjadi faktor penghalang dalam membeli-belah dalam talian. Begitu juga dengan pembayaran, jika orang masih tidak mempunyai kad debit, kad kredit atau tidak berasa yakin dengan pembayaran dalam talian, sila membuat pembayaran di seluruh kedai juruwang rangkaian Alfamart yang menyokong kami, "

Sumber : http://lascrapattitudedegizmette.blogspot.com/2015/10/katalog-promo-alfamart-terbaru.html

No comments:

Post a Comment