Sunday, March 11, 2018

Promo Alfamart

Promo Alfamart - Alfamart mengadakan pertandingan untuk mencipta ciptaan makanan dengan pelanggan kedai Alfamart di bandar Medan di Restoran Kenanga Garden Jalan Letjen Jamin Ginting KM. 12.5, Medan, Ahad (11/3/2018). Acara kreatif dengan Creative Alfamart telah diadakan untuk memperkenalkan produk masakan baru dari Alfamart.


Dalam acara itu, para peserta dicabar untuk menjadi kreatif dalam membuat sandwic dan salad buah dari ramuan yang disediakan oleh jawatankuasa. Terdapat produk peralatan memasak baru dari Alfamart, namanya adalah royalvkb. Produk Promo Alfamart ini adalah mangkuk, plat dengan pelbagai diameter. Royalvkb adalah jenama dari Belanda. Jadi untuk memperkenalkan produk ini kepada ibu-ibu, mencipta acara kreatif dengan Alfamart ini, "kata Pengurus Pemasaran Alfamart Medan Singgih Lasandi.


Setiap pasukan terdiri daripada dua orang dan dicabar untuk membuat sandwic dan salad buah dengan ciptaan mereka sendiri. Singgih menjelaskan bahawa peserta diberikan 90 minit untuk membuat makanan mereka. Penilaian sandwic dan ciptaan salad buah ini adalah berdasarkan kreativiti peserta, kelembutan, ketepatan masa dan rasa.


Sumber : https://slwdesigns.blogspot.com/2018/03/promo-alfamart.html


No comments:

Post a Comment