Friday, October 19, 2018

Katalog Promo JSM Indomaret

Promo JSM Indomaret - berpuluh-puluh orang Pekanbaru menghadiri pembukaan Point Cafe, di Indomaret Jalan Jenderal Sudirman Pekanbaru, atau lebih tepat di hadapan Pesonna Hotel, Jumaat (09/28/2018).


Pembukaan Kafe pertama Indomaret di Pekanbaru cukup mencuri keghairahan daripada orang ramai. Diskaun untuk kopi, teh dan beberapa minuman minuman langsung varian boleh didapati pada 50 peratus. Masyarakat Pekanbaru nampaknya beralih ke kopi yang mengusir dari Baristas.


Point Cafe mempunyai konsep moden menyesuaikan keperluan golongan muda di zaman sekarang. Sama seperti hangout, semua orang boleh datang ke Indomaret Point Cafe untuk menikmati masa yang santai sambil menikmati kopi yang dibancuh secara langsung oleh pasukan Barista.


Julat harga untuk setiap varian Promo JSM Indomaret minuman agak berbeza untuk menyesuaikan keadaan pasaran semasa. Selain hadir untuk memenuhi citarasa masyarakat dengan rasa sebenar minuman sejati, penampilan untuk setiap pesanan minuman juga tidak kurang dari cafe-kafe premium.


Pembukaan Point Cafe secara langsung dilakukan oleh Pengurus Cabang PT Indomarco Prismatama Cabang Pekanbaru, Priyanto, dan garis manajemen Indomaret di Pekanbaru. Sebagai tanda rasmi hangout ini, Priyanto memotong penerbangan riben dan belon sebagai tanda bahawa Point Cafe akan lebih hadir di Kota Philosopher.


promo selengkapnya : https://seoreview-bergaransi.com/katalog-promo-jsm-indomaret/

No comments:

Post a Comment