Wednesday, April 6, 2016

Harga Lenovo K4 Note

Harga Lenovo K4 Note - Lenovo baru-baru ini telah melancarkan Lenovo VIBE K4 Nota di negara ini, yang menjadi telefon pintar yang pertama di dunia dengan teknologi TheaterMax yang membawa pengalaman Realiti Maya (VR) lebih menarik dan nyata. Pelancaran Lenovo VIBE K4 Nota dengan teknologi TheaterMax diikuti dengan program Pre-Order yang berlangsung pada 23 Mac hingga 31 dan kemudian melalui 6 rakan kongsi e-dagang yang merupakan rakan kongsi saluran dalam talian.

Sebanyak 2000 unit telefon pintar diperuntukkan 6 rakan saluran dalam talian yang habis dijual sehari lebih awal dari akhir Pre Order. Oleh itu, tempoh Pre-Order Harga Lenovo K4 Note dengan teknologi TheaterMax telah ditutup secara rasmi dan produk akan disediakan pada awal runcit pada 12 April 2016.

Program Pre-Order yang ditutup lebih cepat menunjukkan minat yang agak tinggi daripada pengguna yang mahu mempunyai telefon pintar yang berkualiti yang menyokong teknologi VR, tetapi dengan harga yang agak berpatutan. Dengan harga hanya $ 2.899.000 termasuk VR alat dengar dari ANT VR, Harga Lenovo K4 Note adalah respons kepada kepentingan pengguna yang semakin meningkat teknologi VR, bersama-sama dengan peningkatan jumlah permohonan atau video yang menyokong teknologi VR.

Selengkapnya : http://www.anekaponsel.com/2016/04/harga-lenovo-k4-note.html

No comments:

Post a Comment